BeInTech - millás kérdések a radiocafén innen és túl

A Telekom újra elhozza a BeInTech-et – mert jó dolgokról beszélgetni tényleg jó! Csatlakozzon a radiocafe és a Millásreggeli csapatához egy izgalmas eseményre!

Adat fűti az AI kemencét – A mesterséges intelligencia az adatstratégia szolgálatában!

Az utóbbi évek a mesterséges intelligencia rohamszerű térnyerését hozták. A szakemberek szerint a gépi világba való beleszokásnak még csak nagyon az elején járunk.  A napjainkra felhalmozott adatvagyon megfelelő használata is komoly kihívásokat és egyben veszélyeket rejt mind azok őrzőinek, mind a felhasználóknak. A vállalatoknak egyszerre kell lépést tartani a tudomány, a fogyasztóik , a – meglévő és a ma még piacukra sem lépett – versenytársaik, és erőforrásaik változásával, hogy stratégiájukba a legújabb eszközöket beépítve, a jövőbeli sikereiket biztosítsák.


BeInTech – 2025. 03. 27-én!
Dátum: 2025. március 27., csütörtök
Időpont: 17:30 – 19:30
Helyszín: Online közvetítés

Meghívott vendégeink/beszélgető partnereink és a részletek:

1. A mestereséges intelligencia és a gépi tanulás nem cél, hanem eszköz. Hogyan lehet jól használni, mit gondolnak a vállalatvezetők idehaza és külföldön?  Hogyan lehet az AI által támogatott fejlesztéseket az eredményesség érdekében alkalmazni? Kinek lesz ez a tulajdona? Mit mutat a gyakorlat itthon és külföldön?

  • dr Lábody Péter, Jogi és nemzetközi ügyekért felelős elnökhelyettes / Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

  • Ignácz Péter menedzser, Machine Learning és AI szakértő / KPMG

2. A vállalatok élete a digitális térbe költözött. Mindenhez kell adat. Hogyan védjük az adatokat és mit is kell valójában védeni. Mi lesz ha az adatainkat megmozgatjuk az AI által? Mi lesz, ha elkezdjük használni a nyílt forráskódú mesterséges intelligencia eszközöket? Hogyan lehet egy lépéssel előbbre járni a „rossz fiúknál”. Mit kockáztatunk, ha mindenáron akarjuk használni a technológiát? És mit tegyünk, ha megtörtént a baj? Hogy előzzük meg a még nagyobb problémát? A nagyvállalatok és a KKV-k másképp viselkednek?

  • Boros Robin, Security szakértő/ Magyar Telekom

  • Nicholas Sárvári, Kiberbiztonsági szakértő /CNS Risk Kft

3.  Sok és érzékeny adatot kezelnek a vállalatok, amelyet szeretnének üzleti előnyre váltani. Ezért a fejlesztések rohamtempóban zajlanak a pénzügyi szektorban is. Minden fejlesztés végső célja az ügyfél-elégedettség növelése lenne? Milyen jogi kérdéseket vetnek fel ezek az újítások? Hogyan maradhat tiszta a verseny? Hol a helye ebben a mesterséges intelligenciának?

  • dr Marosi Zoltán, versenyjog csoport társvezető/ DLA Piper Hungary

  • Szabó Kristóf, CRM és Digitális Analitika vezető / CIB Bank

4. A Magyar Telekom a Deutsche Telekom Digitális kompetenciaközpontja lett. Az idehaza fejlesztett IDA olyan lehetőségeket nyit meg a vállalati és egyéni felhasználók számára, amelyet korábban talán képzelni sem mertünk. Milyen kihívások előtt áll a gyógyszerkutatásban évszázados múltra visszatekintő vállalat, a Richter Gedeon. Hogyan hasznosíthatók a generikus gyógyszerkutatásban a felhalmozott adatok, milyen eszközöket kínál a mesterséges intelligencia?

  • Horváth Varga János, AI kompetenciaközpont vezető / Magyar Telekom

  • Heiszmann Gábor, Chief Information Officer / Richter Gedeon

5. Az innováció egyik alappillére a technológia, egy másik a szabályozói, támogatói, környezet. Hogyan lehet megfelelő kereteket teremteni, a piacra lépéshez, fejlesztési forrásokhoz, új eszközökhöz?  Hogy látja a vállalkozók helyzetét az emberi egészségéért küzdő orvos, rákkutató? Az AI révén mennyire gyorsulnak fel az innovációk, mennyivel gyorsabban hoznak eredményt a projektek?

  • Bódis László, vezérigazgató / NIÜ

  • dr Peták István , orvos, rákkutató / Genomate



Támogatók





 

Naptárbejegyzés